Cannes Lions parimad reklaamid: Volvo Cars. Moments
Klippi kommenteerib Marika Jahilo, kes on Rahvusringhäälingu turundus- ja müügiosakonna juhataja
Volvo
reklaami tunned ära kohe esimestest kaadritest - see on, nagu ilus põhjamaine
muinasjutt.
Mulle meeldib nende meeleolu loomise oskus - mitte magus, otsekohene, vaid
udulooris ja pooltoonides mõjukalt esitatud lugu. Jutustatud äärmiselt
meisterlikult - üks liin on ema-tütre vestlus tulevikust ja sellest, kuidas ma
"suurest peast elama hakkan" ja samal ajal teine liin kujutab tööle
kiirustavat autojuhti. Vaataja aimab, mis siin juhtuma hakkab... Reklaamis on
suurepärane dialoog, vaimustavad tüpaažid ja tipptasemel kaameratöö. Kõik kokku
on nagu kunstiline film, mida vaataks veel ja veel. Puges naha vahele, tahan,
et selliseid väikeste inimeste ees isepeatuvaid autosid oleks meie liikluses
rohkem!
Klipp: MOMENTS
Klient: VOLVO CARS
Teostaja: FORSMAN & BODENFORS
Auhinnad:
Cannes Lions 2018
Bronze
Film Craft - Direction
Kirjuta esimene kommentaar