Cannes Lions parimad reklaamid: P&G. The Talk
Klippi kommenteerib Marika Jahilo, kes on Rahvusringhäälingu turundus- ja müügiosakonna juhataja.
Kas iga kompliment on tegelikult üldse kompliment? Kui sulle öeldakse, et näed hea välja “oma vanuse kohta” või oled “naise kohta väga tark”, siis millegipärast see head tunnet ei tekita.
Need mõtted tekkisid seda klippi vaadates, aga see reklaam pole tegelikult üldse sellest. Mis lugu jutustatakse, ma ette ei ütle, aga see on nii saabuva emadepäeva ootuses kui hetke ühiskondlikku skeenet silmas pidades igati aktuaalne.
Need mõtted tekkisid seda klippi vaadates, aga see reklaam pole tegelikult üldse sellest. Mis lugu jutustatakse, ma ette ei ütle, aga see on nii saabuva emadepäeva ootuses kui hetke ühiskondlikku skeenet silmas pidades igati aktuaalne.
Klipp: THE TALK
Klient: P&G
Teostaja: BBDO NEW YORK
Auhinnad:
Cannes Lions 2018
Grand Prix – Film – Corporate Social Responsibility (CSR) / Corporate Image
Gold – Film – Corporate Social Responsibility (CSR) / Corporate Image
Silver – Entertainment – Excellence in Brand Integration & Sponsorships / Partnerships for Branded Content
Bronze – Sustainable Development Goals – Reduced Inequalities
Vaata ka teisi maailma parimaid reklaamklippe ja kommentaare nendele siit.
Koostöös veebiajakirjaga Edasi.org tutvustame igal reedel maailma kõige tuntuma ja hinnatuma reklaamikonkursi, Cannes Lions loovusfestivali, tähelepanuväärsemaid töid.
Kirjuta esimene kommentaar