Cannes Lions parimad reklaamid: Monster.com Saved by the Monster
Tööportaal Monster.com soovis oma kampaaniaga maailmale märku anda, et nad on tagasi – veelgi suurem, veelgi tugevam. Mis oleks parem viis seda teha, kui luua meeldejääv hiiglaslik koletis, mis on elav ja hingav ning on ühtlasi portaali maskott?
Metafoorina kasutatud
koletis on justku tööotsingu protsess ise – esmalt on see hirmutav, siis tunned
end juba veidi mugavamalt ning lõpuks leiad end kohast mis on ilus ja hea.
Kuidas koletis päästab noore naisterahva keerukast töisest olukorrast ja kuhu
see kõik välja viib, selgub juba klipist.
Klipp: SAVED BY MONSTER
Klient: MONSTER.COM
Teostaja: KBS
Auhinnad:
Cannes Lions 2018
Silver – Film Craft – Visual Effects
Bronze – Film Craft – Sound Design
Vaata ka teisi maailma parimaid reklaamklippe ja kommentaare
nendele siit.
Koostöös
veebiajakirjaga Edasi.org tutvustame igal
reedel maailma kõige tuntuma ja hinnatuma reklaamikonkursi, Cannes Lions loovusfestivali,
tähelepanuväärsemaid töid.
Kirjuta esimene kommentaar