Cannes Lions parimad reklaamid: Ignite National. Medically Speaking
Eesti viimases Riigikogu koosseisus oli naisi vaid 29%. Põhjamaade parlamentides on naiste osakaal oluliselt suurem: Rootsis 46%, Soomes 42%, Norras 41%, Islandil 38% ja Taanis 37%. Kas naiste proportsioon esindusorganites peaks paremini peegeldama rahvastiku koosseisu?
Klipi sisuks on valitud väga valus teema. Stoori lähtekohaks on ühe reaalse poliitiku väljaütlemine, mida osavalt kontrastidega võimendatakse – sisu ja vormi, hääletooni ja mõtte, intiimse ja formaalse vahel. Kõnetab. Meisterlik, mõjus ja mõtlemapanev.
Klipp: MEDICALLY SPEAKING
Klient: IGNITE NATIONAL
Teostaja: PEREIRA & O’DELL
Auhinnad:
Cannes Lions 2018
Bronze – Campaign Award – Film – Not-for-profit / Charity
Vaata ka teisi maailma parimaid reklaamklippe ja kommentaare
nendele siit.
Koostöös veebiajakirjaga Edasi.org tutvustame igal reedel maailma kõige tuntuma ja hinnatuma reklaamikonkursi, Cannes Lions loovusfestivali, tähelepanuväärsemaid töid.
Kirjuta esimene kommentaar