Cannes Lions parimad reklaamid: Hospital de Amor. The Fall

Klippi kommenteerib  Helen Noormets, kes on Tervise Arengu Instituudi terviseturunduse keskuse juht.

Väike tüdruk haigestub vähki ja saab terveks. Ilus animeeritud klipp või võiks isegi öelda film, peamiselt sellest, mida tüdruk ravi käigus läbi elab ja kuidas end tunneb. Vähki kardetakse haigustest ilmselt enim. Haigete lood on alati dramaatilised ja lähevad inimestele väga korda. Sageli keskendutakse vähi puhul just lähedase kaotuse teemale, siin aga näeme haigust väikese patsiendi silme läbi. Klipp mõjub, Youtube´i kommentaaride järgi otsustades vaatajatel pisarad jooksevad.

Tekib tahtmine siiski teada saada, kes ja mis eesmärgiga meie tundeid ekspluateerib ja on selleks ilmselgelt kalli klipi tellinud. Klipi vaatamisel ilma konteksti tundmata jäi selle eesmärk hämaraks. Saab vaid infot, et tegu on haigla klipiga ja haiglal on nüüd uus nimi – Hospital de Amor. Uurisin lähemalt ja selgus, et haiglal on annetajatele mõeldud programm, vähiravifond, kuhu saab raha annetada ja ka muul viisil panustada. Ning raha kasutatakse selleks, et pakkuda tasuta ravi patsientidele.

 Auhinnad: 
Cannes Lions 2018
Silver - Health And Wellness - Health Services & Facilities


Tule saa osa 29. märtsil 2019 toimuvast seminarist "Maailma parimad sotsiaalkampaaniad 2018".
Ülevaatlikul 2-tunnisel seminaril võtame vaatluse alla kaksteist eelmise aasta Cannes Lions'i sotsiaal- ja tervishoiuvaldkonna võidukampaaniat. Loe täpsemalt...

Kirjuta esimene kommentaar

Email again: