Cannes Lions parimad reklaamid: Getty Images. Endless Stories

Klippi kommenteerib Kaido Kahar, kes on Havas Creative loovjuht.
Selle reklaami suurim võlu on loo jutustamise oskus ja stiil,  millega seda tehakse. Raamiks ajalooline spordisündmus, mille sees on omakorda lōputu hulk pisemaid ja sugugi mitte vähetähtsmaid lugusid.

Meisterlikuks teeb selle reklaami detailsus – jutustaja hääl, originaalhelid ja -kaadrid, mis viivad meid ajas tagasi sellesse suitsusesse spordihalli. Iga kaader aitab meid kujutleda sinna ōhtusse, nende hetkede keerisesse.

Paralleelsed lood on lihtsalt hiilgavad. Mis saab olla veel parem, kui fotokütist Frank Sinatra vōi karusnahkades narkoparun – need lood on kindlasti dokumentaalfilmi kaaluga ja olen kindel, et need filmid on ka juba tehtud. Vōimas on ka see üldistus, mis nende üksikute lugude abil luuakse. Tundub, nagu oleks kogu USA antud ajahetke kōige olulisemad hoovused kokku saanud just sellel sündmusel. Igal pildil on oma lugu ja igal pildil on kaal, sellele on raske vastu vaielda.

Klipp: ENDLESS STORIES
Klient: GETTY IMAGES
Teostaja: ALMAPBBDO

Auhinnad:
Cannes Lions 2018
Gold – Film – Use of Online Film
Silver – Film Craft – Editing
Silver – Entertainment – Online: Non-fiction
Bronze – Design – UX, UI & Journey Design
Bronze – Film Craft – Script

Vaata ka teisi maailma parimaid reklaamklippe ja kommentaare nendele siit.

Koostöös veebiajakirjaga Edasi.org tutvustame igal reedel maailma kõige tuntuma ja hinnatuma reklaamikonkursi, Cannes Lions loovusfestivali, tähelepanuväärsemaid töid.

Kirjuta esimene kommentaar

Email again: