Cannes Lionsi parimad reklaamid: Expensify. Expensify Th!$
Rohkem kui 5 aastat on räppar 2 Chainz Ameerika televaatajatele oma saadetes „Most Expensify“ tutvustanud eksklusiivseid bling-bling vidinaid. Samas, miks mitte näha veel mõnda neist tänavuse Superbowl´i alguses näidatava 60 sekundilise reklaami jooksul?
Sotsiaalmeedia
kaudu oli juba eelnevalt levitatud sama reklaami nelja- minutilist versiooni
või pigem hip-hop videot, kus räpitakse kullast WC-potist ja teemantidest. Piir
lauluteksti ja reklaami sõnumi vahel on kadunud… Klipis on iga kullast kuju
juures ostukviitung. Kui vaataja pani klipi pausile ja need tšekid ekraanilt
mobiiliga sisse skännis, siis osales ta näidatud esemete väljaloosimisel.
Niisiis - vaja oli vaid laadida alla äpp ja teha pilt ja loota õnnele!
Superbowl´i
ajaks oli aktiivsematel juba teada, et reklaami televersioonis on loosimisele
välja pandud kampaania peaauhind. Mobiil kätte ja telekat vaatama… Kui
vaataja ekraanilt näha olnud jääauto ostutšeki Expensify abil sisse
skännis, siis osales ta veel samal päeval toimunud pea 200 000 USD (auto
väärtus rahas) loosimisel.
Isegi
need, kes ei ole räpp-muusika austajad, tahavad selle video lõpuni vaadata,
sest see võib neile reaalselt tulu teenida, tuleb vaid telefon käeulatuses
hoida!
Cannes’i festivalil jagati sellise kampaaniaidee ja teostuse eest tervelt 7 auhinnalõvi.
Klipp: Expensify Th!$Klient: Expensify
Teostaja: Johnxhannes USA
Auhinnad:
Cannes Lions 2019
Gold – Entertainment for Music - Production of Exclusive Artist Content
Gold – Film Craft – Use of Original Music
Silver – Digital Craft – Cross-channel Storytelling
Silver – Direct – Launch / Re-launch
Bronze – Direct – Use of Mobile
Bronze – Entertainment – Excellence in Brand Integration & Sponsorship
Bronze – Entertainment – Talent: Digital & Social
Klippi kommenteeris Kristi Raidla, kes on Pärnu Muusikafestivali turundusjuht.
Teisi, maailma parimad reklaamfilme tule aga vaatama juba 28.-29. oktoobril kinodesse. Täpsem info Facebook'is.
Kirjuta esimene kommentaar