Cannes Lionsi parimad reklaamid: Red Cross. Choose
Sageli just sel hetkel, kui oled oma parimas paigas ja endaga harmoonias, saabub ootamatu rahevaling. Siis on valiku küsimus, kas kiruda halba ilma või tantsida paduvihmas üks metsik vabastav tants ning seda üdini nautida.
Mis teeb selle reklaami auhinnavääriliseks?
Inimeste tunnetel mängimine ja erinevate perspektiivide näitamine võimaldab kogeda olukordi sügavamalt. Tuumarelvade keelustamise reklaam vaatleb ähvardavat olukorda kahe mehe silmade läbi. Tegelikult ei ole mitte kellelgi ettekujutust, mis juhtuks päriselt tuumarünnaku puhul. Ilmselt ei küsiks mitte keegi, kas tahame eluga edasi minna või loobume eos.
Meie otseses võimuses ei ole tuumarünnakut ära hoida, küll aga saame iga päev väga keerulises olukorras enda käest küsida: “To live or die?” Ilmselgelt tuleb minna edasi.
Kommentaari autor Kädi Kaasikmäe on vabakutseline copywriter.
Klipp: CHOOSE
Klient: RED CROSS
Teostaja: SRA. RUSHMORE MADRID
Auhinnad:
Cannes Lions 2019
Bronze – Not-for-profit / Charity / Government – TV / Cinema Film: Sectors
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Koostöös veebiajakirjaga Edasi.org tutvustame maailma kõige tuntuma ja hinnatuma reklaamikonkursi, Cannes Lions loovusfestivali, tähelepanuväärsemaid töid.
Kirjuta esimene kommentaar