Cannes Lionsi parimad reklaamid: Procter & Gamble. The Endless Ad
Need nõudmised on selle loo puhul täidetud. Vormi poolest üledramatiseeritud reklaami paroodiat meenutav klipp on väga Old Spice’ilik ja seostub hästi brändi varasema keelega. Lõputuna kokku monteeritud reklaam, kus korratakse pidevalt “Smell amazing forever with the new Old Spice”, tekitab mängulise seose sõnumi ja vormi vahel. See absurdne ja tegelikult ka pisut tüütu kooslus tekitab soovi ära oodata, mis lõpuks juhtub. Kuigi mõistus saab juba pärast esimest minutit aru, et kõik jääb korduma, tekib ikkagi huvi edasi vaadata, sest väljasuumivad kaadrid tekitavad lõputu hulga erinevaid mikrolugusid. Mida kauem seda klippi vaadata, seda suurema doosi “Smell amazing forever with the new Old Spice” sõnumit vaataja saab.
Kommentaari autor Ahto Aaremäe on reklaamiagentuuri Age Creative loovjuht.
Klipp: THE ENDLESS AD
Klient: PROCTER & GAMBLE
Teostaja: WIEDEN + KENNEDY SÃO PAULO
Auhinnad:
Cannes Lions 2019
Gold – Other FMCG – Online Film – Sectors
Silver – Online & Viral Film – Innovation in Film
Bronze – Other FMCG – TV / Cinema Film – Sectors
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Koostöös veebiajakirjaga Edasi.org tutvustame maailma kõige tuntuma ja hinnatuma reklaamikonkursi, Cannes Lions loovusfestivali, tähelepanuväärsemaid töid.
Kirjuta esimene kommentaar