Cannes Lionsi parimad reklaamid: Greenpeace “Rang-Tan”

Animatsioon algab lõbusate nootidega, mänguline orangutan hüpleb väikese tüdruku toas ja esmapilgul võib arvata, et kõik on hästi. On ju iga lapse unistus omada isiklikku härra Nilssonit.

Kuid ahvi tegevus muutub kiiresti ulakaks ja häirib tüdrukut ning abi pole kuskilt tulemas...

Mida teha ahviga, kes pöörab kogu toa pea peale, hävitab lilli ja kriiskab valljult? Mõnikord tuleb probleemile otse silma vaadata. Õnneks jätkub tüdrukul südikust küsida:” Miks sa tulid minu tuppa?”

Väikese kaitsetu inimahvi silmade läbi avaneb tüdrukule purustatud maailm. Orangutan jagab tüdrukuga, kuidas ta ennast looduses tunneb ja millises kaitsetus olekus ta igapäevaselt elab. Ka tema ei tea, mida teha, kuidas jõuda inimesteni ja millisel viisil neile selgitada, et vihmametsade hävitamisel on väga kurvad tagajärjed.

Ja kogu see laastav tegutsemine toimub palmiõli pärast, mis igapäevaselt meie šampoonidesse voolab.

Maailma muutmiseks tuleb alustada iseendast, iga toetust avaldav allkiri nihutab tasapisi olukorda paremuse poole. Greenpeace ei saada meile kõigile koju orangutanidest saadikuid, kuid kutsub üles loodusele toetust avaldama ja seda tuleviku jaoks säilitama.
Tegelikult me teame, mida teha.

Klipp: GREENPEACE “RANG-TAN”
Klient: GREENPEACE
Teostaja: MOTHER LONDON

Auhinnad:
Cannes Lions 2019
Bronze – Viral Film

Klippi kommenteeris  Kädi Kaasikmäe, kes on vabakutseline copywriter.



Vaata ka teisi maailma parimaid reklaamklippe ja kommentaare siit.

Koostöös veebiajakirjaga Edasi.org tutvustame maailma kõige tuntuma ja hinnatuma reklaamikonkursi, Cannes Lions loovusfestivali, tähelepanuväärsemaid töid.

Kirjuta esimene kommentaar

Email again: