Cannes Lionsi parimad reklaamid: Gillette. We Believe: The Best Men Can Be
Uut suunda tutvustanud kampaania juhtis tähelepanu tõsiasjale, et – üllatus-üllatus – lapsed võtavad vanematest eeskuju. Ehk kui isa, onu, treener või ka täiesti suvaline täiskasvanu tänaval käitub sea moodi, siis põrsas teeb järgi.
Loomulikult tundsid seepeale miljonid sead, et on aia vahele jäänud, ja tegid seakisa – niigi kehvas seisus brändi hakati massiliselt mitte ainult kritiseerima, vaid ka boikoteerima. Lisaks ei jätnud irvhambad märkimata, et eespool nimetatud 8 mld korstnassekirjutamine juhtus pärast kampaaniat, ning joonistasid õhinal seoseid.
Gillette on aga hoidnud selja sirge ning teatanud, et õige asja eest seismine on seda väärt.
Ettevõtte siiruses naiste eest seismisel kahtlevad siiski need, kes meenutavad, et millegipärast kasseerib Gillette naistele mõeldud toodete eest rohkem raha kui identsetelt meeste omadelt.
Kommentaari autor Madis Ots on loovagentuuri Salama kaasasutaja ja loovjuht.
Klipp: WE BELIEVE: THE BEST MEN CAN BE
Klient: GILLETTE
Teostaja: GREY USA
Auhinnad:
Cannes Lions 2019
Silver – Corporate Social Responsibility (CSR) / Corporate Image – Social & Influencer – Sectors
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Koostöös veebiajakirjaga Edasi.org tutvustame maailma kõige tuntuma ja hinnatuma reklaamikonkursi, Cannes Lions loovusfestivali, tähelepanuväärsemaid töid.
Kirjuta esimene kommentaar