Cannes Lionsi parimad reklaamid: The New York Times. The Truth Is Worth It: Rigor

Minu suureks rõõmuks sai möödunud aasta Grand Prix ajalehele tehtud reklaam, täpsemalt The New York Times'i kampaania.

Eesti keelde tõlgituna võiks see kõlada klišeelikult "Tõde on seda väärt", kuid selle töö teostus on kõike muud kui tavapärane.

Kampaania idee oli näidata, et tõde eksisteerib, aga mitte iseenesest, vaid see tõde tuleb ajakirjanikel välja kaevata, töötades tuhandete dokumentidega, paljastades institutsioone ja ametnikke, veendes allikaid ja taludes kõikvõimalikke takistusi, ähvardusi.

Kampaaniaks tegi David Droga agentuur viis klippi, kõik puudutamas ülimalt teravat teemat. Kui huvitavalt kasutab ta ühte ajalehe iseloomulikumat tunnusjoont - tüpograafiat! Kogu visuaali must-valge dünaamika on kokku väga mõjuv.

Ameerika võimsama mehe vastu minna - selleks peab tõepoolest püksis midagi olema. Aga vaadake ise!

Kommentaari autor Marika Jahilo on Rahvusringhäälingu turundus- ja müügiosakonna juhataja.

Klipp:  The Truth Is Worth It: Rigor
Klient: The New York Times
Teostaja:  DROGA5 NEW YORK

Kampaania teisi klippe vaata DROGA5 koduleheküljelt.

Auhinnad:
Cannes Lions 2019
Grand Prix Campaign - Media / Entertainment - TV / Cinema Film: Sectors

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vaata ka teisi maailma parimaid reklaamklippe ja kommentaare siit.

Koostöös veebiajakirjaga Edasi.org tutvustame maailma kõige tuntuma ja hinnatuma reklaamikonkursi, Cannes Lions loovusfestivali, tähelepanuväärsemaid töid.

Kirjuta esimene kommentaar

Email again: