Cannes Lions parimad reklaamid: Nike. Dream crazy”
Üks pilt ütleb rohkem
kui tuhat sõna - kas see käib ka Nike'i "Dream Crazy" kohta, vaadake
järgi!
Põnev on tegelikult
hoopiski klipile eelnenud lugu, see, mis toimus enne. Kultuuribarjäärid või -
sillad, katkestus või ühendus? Üks ei saa ilma teiseta, ehk enne ei saa
ühendada, kui pole katkestust ja vastupidi. Moodsad reklaamid polegi nagu
reklaamid, need on midagi sotsiaalse projekti ja PR-kampaania vahepealset. Aga
siiski, kes on see beežis elegantses mantlis mees ja mida on tal maailmale
öelda?
Klipp:
Dream Crazy Klient: Nike
Teostaja: Park Pictures New York ja Wieden+Kennedy
Auhinnad:
Cannes Lions 2019
Silver - TV / Cinema Film: Sectors
Klippi kommenteeris Marika Jahilo, kes on Rahvusringhäälingu turundus- ja müügiosakonna juhataja.
Vaata ka teisi maailma parimaid reklaamklippe ja kommentaare nendele siit.
Koostöös veebiajakirjaga Edasi.org tutvustame maailma kõige tuntuma ja hinnatuma reklaamikonkursi, Cannes Lions loovusfestivali, tähelepanuväärsemaid töid.
Kirjuta esimene kommentaar