Cannes Lionsi parimad reklaamid: Bianco. The Lift

Milline meistriteos – see on esmane mulje, kui jõuan klipi lõpuni vaadatud. Ja see oli päriselt selline klipp, mida ma tahtsin lõpuni vaadata. Mulle tuli pisar silma ja kogu aeg ootasin, et mis siis edasi saab – tõeline emotsionaalne rännak.
Video saab läbi ja tuleb kampaania üleskutse, mida ma siinkohal ära ei ütle, sest ei soovi ära rikkuda video vaatamist. Jäin siis mõtlema, et mis seos on sellel reklaamil brändi toodetega – jalanõudega. Alles siis, kui lugesin kampaania kirjeldust, sain ma nende soovist aru. Samas, olles selle lühifilmi ära vaadanud, tahtsin Bianco brändi kohta kohe lisa uurida ja tema esindatuse kohta veebis. Võta siis näpust, on see seos hea või halb.

Kampaania üleskutse teemaviitega leidsin Instagramist 330 postitust. Nii ägeda video puhul isegi vähe, ootasin rohkemat. Oleksin tahtnud näha üleskutseid ja mänge, mis kutsuvad inimesi jagama oma lugusid, või näiteid, kuidas nad ise suhestuvad selle filmiga ja kuidas nad on realiseerinud oma unistusi.

Kokkuvõttena on minu arvates tegemist imelise kunstiteosega, kuid turunduslikult ootasin enamat. Oleksin tahtnud näha samateemalisi miniklippe sotsiaalmeedias ja konkreetset seost brändiga.

Klipp: THE LIFT
Klient: BIANCO
Teostaja: NEW LAND COPENHAGEN

Auhinnad:
Cannes Lions 2019
Silver – Consumer Durables – Online Film – Sectors

Klippi kommenteeris Jaan Kruusma, kes on sotsiaalmeedia coach.






Teisi, maailma parimad reklaamfilme, tule aga vaatama juba 28.-29. oktoobril kinodesse. Täpsem info Facebook'is.


Kirjuta esimene kommentaar

Email again: