Cannes Lionsi parimad reklaamid: Reporters Without Borders. The Uncensored Playlist
Selle Titaanlõvi pälvinud kampaania kirjeldust ma teile ei paku. Kinnitan, et selle teostuseks läks vaja erakordset julgust, loovust ja piirideülest koostööd.
Olete tuttav selle pingutusega, kui vastus mingile küsimusele on no nii keele peal, et kohe-kohe hakkate ütlema, aga vat ei tule? Täitsa hulluks ajab!
Seriaalide puhul on kõige tavalisem reklaamivorm treiler. Reklaami mõttes on tegemist klassikalise tootekeskse lähenemisega. Kui tooteks on seriaal, siis tundub see igati loogiline. Paneme tulevast materjalist kokku lühiklipi ja üritame kõige iseloomulikumate kaadritega uue hooaja vastu huvi tekitada. Selle nurga alt vaadates on treiler võrreldav Selveri nädalpakkumiste klipiga, kus paremad palad surutakse ühte klippi kokku ja näidatakse, mis tulemas on.