Cannes Lions on maailma mõjukaim loovtööstuse konverents. Lisaks ülitihedale ja inspireerivale seminariprogrammile pakub festival ohtralt networkingu võimalusi neile, kes tahavad silma paista globaalsel areenil.


Cannes's võistlevad maailma parimad reklaamikampaaniad ja just seal pannakse paika suurepärase loovkommunikatsiooni paradigma.

Iga aasta juunis koguneb enam kui 12 000 delegaati Cannes'i Festivalide Paleesse, et nädala jooksul ideid ammutada ja end uueks hooajaks laadida. 
Festivali info ja paketid leiad Cannes Lions veebilehelt.
Loe ka  Cannes Lions noortekonkurss'i  kohta.


Ka Eesti on Cannes Lions loovusfestivali võistlustules osalenud.
Eesti üks ja ainus lõvitöö on Olav Osolini ja Priit Pärna loodud "Lahkudes kustuta valgus", mis auhinnati pronksi vääriliseks aastal 1988.

Lisaks on Cannes'is edukalt esinenud 2006 aastal Kontuur Leo Burnett , kes pääses finalistide sekka oma tööga "Linnud".

Optimist Creative poolt Elronile tehtud kampaania "Lehvita Tiiule" jõudis finalistide sekka aastal 2017. See oli kampaania, kus kutsuti inimesi mööduvatele rongidele lehvitama.