Cannes Lions parimad reklaamid: Volvo Cars. Moments

Klippi kommenteerib Marika Jahilo, kes on Rahvusringhäälingu turundus- ja müügiosakonna juhataja
Volvo reklaami tunned ära kohe esimestest kaadritest - see on, nagu ilus põhjamaine muinasjutt.

Mulle meeldib nende meeleolu loomise oskus - mitte magus, otsekohene, vaid udulooris ja pooltoonides mõjukalt esitatud lugu. Jutustatud äärmiselt meisterlikult - üks liin on ema-tütre vestlus tulevikust ja sellest, kuidas ma "suurest peast elama hakkan" ja samal ajal teine liin kujutab tööle kiirustavat autojuhti. Vaataja aimab, mis siin juhtuma hakkab... Reklaamis on suurepärane dialoog, vaimustavad tüpaažid ja tipptasemel kaameratöö. Kõik kokku on nagu kunstiline film, mida vaataks veel ja veel. Puges naha vahele, tahan, et selliseid väikeste inimeste ees isepeatuvaid autosid oleks meie liikluses rohkem!

Klipp: MOMENTS
Klient: VOLVO CARS
Teostaja: FORSMAN & BODENFORS

Auhinnad:
Cannes Lions 2018
Bronze
Film Craft - Direction

Koostöös veebiajakirjaga Edasi.org tutvustame igal reedel maailma kõige tuntuma ja hinnatuma reklaamikonkursi, Cannes Lions loovusfestivali, tähelepanuväärsemaid töid. Vaata ka teisi klippe ja kommentaare siit. Loe rohkem festivali kohta.

Kirjuta esimene kommentaar

Email again: