Cannes Lions parimad reklaamid: Polla Loto. Nap

Paljud meist tahavad elada miljonärina, kellel on suur maja, kallis auto või super paat.
Just sellistele ambitsioonidele on enamasti üles ehitatud loteriimängude kampaaniad. Kuid Polla Loto, olles juba 1989. aastast andnud maailmale nii mõnegi miljonäri ja muutnud elusid, otsustas oma kampaaniaga “You’re Already Rich” võtta sootuks teise suuna.

Nad kasutasid oma brändi platvormi, meenutamaks meile, et elu on täis väikesi “luksuskaupu”, mida me alati ei hinda või ei märka. Emotsionaalset ja lihtsat ideed saadab sügav sõnum: me oleme juba rikkad ning loto on kõigest mäng, mille abil on võimalik saada suuremaks miljonäriks, kui me juba oleme.

Vaata ka:

  • You’re Already Rich – Game
  • You’re Already Rich – Dog

Klipp: NAP
Klient: POLLA
Teostaja: PROLAM Y&R

Auhinnad:
Cannes Lions 2018
Bonze – Campaign Award
Film Craft – Cinematography

Koostöös veebiajakirjaga Edasi.org tutvustame igal reedel maailma kõige tuntuma ja hinnatuma reklaamikonkursi, Cannes Lions loovusfestivali, tähelepanuväärsemaid töid. Vaata ka teisi klippe ja kommentaare siit. Loe rohkem festivali kohta.

Kirjuta esimene kommentaar

Email again: