Cannes Lions parimad reklaamid: Morton Salt. The One Moment

Klippi kommenteerib  Keiro Vantsi, kes on reklaamiagentuuri Age McCann digiprojektide projektijuht.

OK Go on üks minu ammune lemmik. Goldberi masin ja slow motion = hüpnotiseeriv tulemus. Reklaami eesmärgiks oli tuua brändile (Morton Salt) uus tähendus ja luua asjakohasus eelkõige Y-generatsioonile.
Ainulaadne ja intrigeeriv vaatamiskogemus illustreerimaks sõnumit: “Selleks, et midagi muuta, kulub vaid üks hetk.”

PS! Soovitan kuulata Damian Kulashi (bändi solist) intervjuud sellest, kuidas nad oma ideede peale tulevad.

Klipp: THE ONE MOMENT
Klient: MORTON SALT
Teostaja: OGILVY & MATHER

Auhinnad: Cannes Lions 2017
Gold – Design – Video / Moving Images
Gold – Digital Craft – Video / Moving Image
Silver – Film Craft – Production Design/Art Direction
Bronze – Film – Viral Film
Bronze – PR – Social Influencer Communication & Amplification
Bronze – Film Craft – Direction

Kirjuta esimene kommentaar

Email again: