Cannes Lions parimad reklaamid: Johnsonville Sausage. Sausage Dome

Klippi kommenteerib Lauri Pildre, kes on reklaamiagentuuri Idea digijuht.
Väga “American” klipp, mida vaadates esimene mõte on: “Mismõttes see nüüd Cannes on” ja ega sellest ühest klipist seda aru ei saagi. On nagu naljakas ja hästi tehtud, aga tausta teadmata tekitab kahte sorti reaktsiooni: a) jätab täiesti külmaks; b) paneb maniaakaalselt selle klipi taustalugu uurima.
Otsustasin asja uurida ja nagu selgub, siis Johnsonville’i puhul on tegemist ühe suurima USA lihatoodete brändiga, kes on juba varasemalt sarnase “huvitava” huumoriga klippe teinud. Tegemist on perefirmaga ja just pereväärtustele, läbi ülevindi huumoriprisma, nad oma klippides ka rõhuvad.

Antud video on üks mitmest ja kõigi nende taust on see, et klipid on nende endi töötajate fantaasia vili. See on siis üks ühele Jeff’i jutustuse alusel tehtud. Kindlasti tasub taustaks vaadata ära ka kampaania ametlik treiler ja selle valguses Jeff’i lugu uuesti ning ka teised klipid. Kui ka seejärel valid reaktsiooni a, siis järelikult ei ole sa lihtsalt lihasõber.

Klipp: Sausage Dome
Klient: JOHNSONVILLE SAUSAGE
Teostaja: DROGA5 NEW YORK

Auhinnad:
Cannes Lions 2017
Silver – Campaign Award
Bronze – Film Craft - Script

Vaata ka teisi klippe ja kommentaare siit. Loe rohkem festivali kohta.

Kirjuta esimene kommentaar

Email again: