Cannes Lions parimad reklaamid: Ikea. The Blue Bag

Klippi kommenteerib Signe Kõiv, kes on Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liidu (ETKAL) tegevjuht.
Muljetavaldav, kuidas 99-sendise kilekoti ümber on ehitatud brändi missioonist kõnelev lugu. IKEA ikoonilise sinise koti lühifilm kõnetab läbi igapäevaste tegevuste, millega on vaatajal lihtne end samastada. Olgu see siis poeskäik, rannamõnude nautimine või halvemal juhul kallima kodust välja viskamine – kõik eluliselt vajalik mahub Frakta kotti, mis samaaegselt on nii taskukohane kui vajadusel taskumõõdus.
Film aga kutsub mõtlema laiemalt kui pelgalt koti rohke kasutusampluaa. Õhku on paisatud küsimus, miks funktsionaalsus ja kvaliteet peaks olema vaid väheste privileeg, kui seda saaks pakkuda kõigile? See võib olla nii peen ninanips identse välimusega hirmkalli Balenciaga koti intsidendile kui soov rõhutada IKEA väärtusi, mida praktiline ja töökindel sinine kott sümboliseerib.

Klipp: IKEA – THE BLUE BAG
Klient: IKEA
Teostaja: ACNE

Auhinnad:
Cannes Lions 2018
Bronze FILM – ONLINE FILM: SECTORS – RETAIL


Vaata ka teisi klippe ja kommentaare siit. Loe rohkem festivali kohta.

Kirjuta esimene kommentaar

Email again: