Cannes Lions parimad reklaamid: Apple. Bulbs

Klippi kommenteerib Lauri Pildre, kes on reklaamiagentuuri Idea digijuht.
Tegemist väga ilusa ja kõneka pildireaga, mis ideaalselt muusika jaoks kokku seatud. Üllatav on see, et reklaam ei ole üldse Apple’ile omane, sest reklaamitavat toodet näidatakse alles klipi lõpus ja sedagi vaid paariks sekundiks. Kogu klipp on vaid suurepäraselt komponeeritud narratiiv, et ideed lükkavad asju ja inimkonda edasi. Samas nii mõnigi toriseja ütleks selle reklaami kohta, et see ju täpselt Apple’i nägu: võtta midagi, mis juba ammu tehtud, sobitada see uude ja läikivasse kesta ning ongi uus asi „leiutatud“.


Ei ole ju midagi uut, kasutada reklaamis Rossini Wilhelm Telli avamängu andmaks edasi hoogsust. Ei ole midagi uut selles, et promoda oma toodet läbi inimsaavutuste ja ei ole ju midagi uut selles, et kasutada pirni idee tekkimise sümbolina. Kuid pannes külge Apple’i kaubamärgi ongi kohe tegemist uue ja värskega. Minule endale jäi kõige rohkem kummitama veel see, et kõik need killud tuleb ju pärast ära koristada, oli see asi ikka seda väärt?

Klipp: BULBS
Klient: APPLE
Teostaja: TBWA\MEDIA ARTS LAB

Auhinnad:
Cannes Lions 2017
Bronze – Film Caft – Production Design / Art Direction
Bronze – Film Caft – Editing

Vaata ka teisi klippe ja kommentaare siit või tule Cannes'i juba sel suvel. Loe rohkem festivali kohta.

Kirjuta esimene kommentaar

Email again: