Yonathan Dominitz koolitas taas Eestis

Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liit ja Northern Lights Group koostöös tõid taas Eestisse Yonathan Dominitzi.

Neljapäeval, 14. juunil 2018 toimus Tallinnas Yonathan Dominitzi praktiline loovmõtlemise seminar. Yonathani möödunudaastane mesitriklass oli ülimenukas, sestap otsustasime ta uuesti siia kutsuda!

Tänavuse seminari teema oli Cracking the Codes of Digital Storytelling and Branded Content.
Ehk kuidas jutustada oma lugu läbi brändide tänase maailma üleküllastunud multimeediaplatvormidel?

Seminaril käsitles Yonathan nelja erinevat lähenemist lugude jutustamisele online meedias ja õpetas kasutama Mindscapes'i tööriistu, mille abil edukaid kampaaniad luua.
Yonathan töötab mõttemustritega ja seminaril pakkus ta välja meetodi, kuidas neid kasutada uute ideede genereerimiseks.

Yonathani agentuuri Mindscapes’i tööriistadega on viimastel aastatel võidetud rohkem kui 30 Cannes lõvi, nende seas ka kolm Grand Prix’d.


Seminar "Maailma parimad kampaaniad tervishoiukommunikatsioonis" (02.02.2018)

Seminaril vaatasime ja analüüsisime Lions Health 2017 turunduskampaaniaid.

Töid kommenteerisid erinevad eksperdid: TLÜ BFM reklaamiteooria lektor, reklaami ja imagoloogia õppekava kuraator Tiina Hiob, TLÜ töö- ja tervisekommunikatsiooni dotsent Katrin Aava, TAI kommunikatsiooniosakonna juhataja Helen Noormets, Terve Eesti SA asutaja Riina Raudne, BFM suhtekorralduse õppekava kuraator ja õppejõud Krista Abel ja tervisevaldkonna loovkommunikatsiooni ekspert Madis Sein, Wellmark Health.


Lions Health on Cannes'is toimuv maailma juhtiv tervishoiuvaldkonna loovusfestival, mida külastavad tuhanded külastajad igal aastal.


Seminar toimus koostöös TLÜ Balti filmi, meedia, kunstide ja kommunikatsiooni instituudiga (BFM) ja Tervise Arengu Instituudiga.

Helen Noormets ja Tiina Hiob rääkisid saates "Hommik Anuga" veidi lähemalt, milles tuleb seminaril juttu. Vaata siit.

Järgmine seminar toimub juba aastal 2019. Ole kursis ka meie teiste sündmustega ning liitu meilinglistiga siin.


Cannes Lions 2017 maailma parimad reklaamfilmid
Apollo kinodes

Koostöös Apollo kinoga, toodi juba mitmendat aastat järjest Eesti kinoekraanile Cannes Lions 2017 parimad reklaamfilmid. Solarise, Lõunakeskuse, Pärnu ja Saaremaa Apollo Kinodes linastus ainulaadne kahetunnine kinoseanss 2017. aasta parimatest filmi kategooria töödest.




Baltimaade loovfestival BOLD 

Täiesti uus ja cooli programmiga Baltimaade loovfestival BOLD toimus 24. oktoobril Leedus, Vilniuse Ooperimajas.









Festivalil esinesid tõelised reklaamimaailma rokkstaarid:
Ken Segall, ikooniline Apple'i "Think Different" kampaania;
Anselmo Ramos - 195 Cannes'i lõvi omanik, kampaaniad Proud Whopper, Man Boobs for Boobs;
elav legend Dave Trott;
Mark Jaensch, Berlin School of Creative Leadership'ist;
McCann Worldgroup Europe Chief Strategy Director Harjot Singh.
Rohkem infot konverentsi ja esinejate kohta loe BOLD veebilehelt või helista:
Marika Jahilo +372 53456798

Konverents toimus Cannes Lions Leedu ja Cannes Lions Eesti koostöös.


#PRINTATTRACT
Konverents meedia-, turundus- ja reklaamikogukonnale
Tutvu ka programmiga


ERR meediahommik
Eestisse akrediteeritud suursaadikud olid palutud ERR meediahommikule.  Tehti väike ringkäik telemajas ja arutleti kodumaise ingliskeelse meedia toimimise üle.


Seminar-vestlusring "Loominguline Dubai" / " Creative Dubai" 
Seminar-vestlusring filmikunsti ja produktsiooni telgitagustest loovrahvale


"Maailma parimad kampaaniad tervishoiukommunikatsioonis"
Maailma parimad kommunikatsioonipraktika näited tervishoiu valdkonnas. Seminaril vaatdati ja analüüsiti Lions Health turunduskampaaniaid.


Seminar-vestlusring "Loominguline Amsterdam" / "Creative Amsterdam" 
Ingliskeelne seminar-vestlusring loovrahvale ja linnaametnikele.
Oma kogemusi jagas särav Kerrie Finch, brändinguagentuuri FinchFactor rajaja ning tegevjuht.